vineri, 3 octombrie 2008

2. partea a doua: "nik. da' tu shi fashi?"

nine inch nails - 1,000,000 [2008 the slip]


"armata este cel mai bun exemplu de desavarsire imediata." activitatea se intinde pe o perioada dinainte delimitata si rezultatul este negresit un succes (cu exceptii). daca este un lucru dus la capat atunci mission successfully accomplished. treci la pasul urmator.

isi poate pierde din personalitate pentru ca este, de necontestat, de scoala veche. si pentru ca foarte multi oameni au facut aceeasi armata se banalizeaza. dar, experienta lor a fost diferita.

eu cred ca se aseamana foarte bine cu un exemplu de scoala noua, piesa aia de la tenacious-d - one note song: dude, i was thinking of a fucking brilliant song. (asta e ideea...) just play this note. (care este imediat pusa in aplicare...) every once in a while bend it. (adaugand experienta personala.) that's one song in the bank. (succes!) next song. (se trece la pasul urmator.) omul incearca sa ii explice ca oricine ar fi putut face acel cantec, dar argumentul castigator este ca de fapt chiar el a facut cantecul si este original si este pe album.

nu cred ca armata este solutia. nu cred ca trebuie sa fac si eu asa cum a facut tatal meu. dar exemplul asta de interval relativ scurt ce cuprinde idee, realizare si indeplinire cu succes, este de luat in considerare si adaptat.

cum am citit eu ca a scris charles bukowski in factotum cand i s-a spus: "you don't have enough love." el raspunde: "people don't need love. what they need is success of some form or another. it can be love but it doesn't have to be." gandesc ca de asta am avea noi nevoie si ne lipseste - o forma de scucces.

asadar, influentat de astfel de ganduri, eu tind spre o anumita desavarsire. incep aici: impart idei, niste suflet, muzica , niste ras. planul este maret si incet va capata forma. sunt si eu ca omul din cantec as putea spune, sunt in stare sa fac, sa dreg, doar doar sa iasa ceva. sper sa iasa idei, planuri, succese si impliniri, dar ale altora. asa ca scrieti!

cum eu m-am apucat sa incheg ceva, sa pun cap la cap, sa bag... stiu ca si altii au facut la fel inaintea mea. ca au si implinit ceva. au si trecut la pasul urmator. stiu despre altii care au planuri si idei si vreau sa aflu cat sunt dispusi sa se tina de ele. ceva important, ceva maret. si la fel stiu ca sunt si altii care nu se gandesc la lucruri din astea si ca nu au ce scrie.

macar sa stim si noi, sa ne dam seama cand ne facem mari. si pana atunci este bine sa stim deja ce vrem sa facem cand ne facm mari.

tu ce ai facut? ai facut armata?

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu nu am facut armata, eram prea ocupat sa-mi construiesc viitorul. :>