marți, 12 mai 2009

beardyman meets jfb meets romania

ieri l-am ascultat prima oara pe beardyman - un fuckin brilliant british beatboxer. l-am descoperit intre multe clipuri strasnic vizionate de catre utilizatorii youtube. maiastrele abilitati etalate in cadrul filmarilor live, ce prea bine ii evidentiaza talentul, m-au impresionat. tipul are tehnica, e carismatic si inovativ. aduce o mana plina de amuzament in prestatiile lui si trece printr-o adunatura de doua maini pline de stiluri. cu mult tupeu, intr-o maniera demna de un veritabil mc, tine cu usurinta spectatorii sub control. o data. de doua ori. wyclef?

intr-un final, am aflat ca impreuna cu prietenul lui, jfb - un fucking brilliant british dj, vin in curand sa bage in romania.

pe 29 mai 2009 la cluj-napoca in club midi.
pe 30 mai 2009 la bucuresti in hala de muzica.

ei vin pentru a doua oara la noi dupa distractia din octombrie anul trecut, la tm08base. one time. two times. the fuck, wyclef. the fuck.

in multe articole de prezentare am vazut ca se folosesc foarte multe clipuri cu multe prezente live, cred ca din cauza valentelor lui multiple, astfel gasesti multe aspecte placute in fiecare. mie imi plac toate dar cand am ajuns la cele de la tmbase le-am considerat foarte relevante pentru ca-s din romania.

am scris despre beardyman pentru ca el a fost catalistul ce ma impinge sa imi doresc foarte mult sa merg la unul dintre aceste concerte. dar jfb nu este de omis sau pus pe planul doi. dupa cum am scris, si el este la randul lui briliant, exprimandu-si talentul la manuirea platanelor. combina beat paternuri si creaza altele noi si nu le lasa nici cum sa sune asa cum au fost scrise pe vinil. le face de nerecunoscut, le rapeste identitatea ca le sa dea o alta noua, proaspat modelata din interminabile crossfade skills show-offuri. e o voce care spune ca el nu s-a antrentat pentru dmc world dj championships si in schimb a stat acasa si s-a jucat jocuri video, se sugereaza mario. dar sunt si dovezi ce contrazic aceasta informatie. jfb 2007 world dmc practise

amandoi tovarasii au dat lumea pe spate pe la campionate in anii trecuti. si cum sa batuceasca mai bine calea spre un nou nivel decat unindusi puterile. nu este de mirare ca cei doi apar si concerteaza impreuna. cred cu adevarat ca merita vazuti live. merita sa ajung printre oamenii ce sar in sala in fata lor.

Un comentariu:

kremenal spunea...

au sunat bine de tot la tmbase08