sâmbătă, 4 aprilie 2009

no more shalt always kill

no more a ucis aseara in concert. cu sufletele incalzite am dat na-na la fraieri. cu toti prietenii de fata, cu formatii de mare angajament, cu panc si voie buna, joy art a luat foc in cel mai mare stil. sa zic si eu ca rimaru: "nici cargo n-a vazut atata anarhie".

intr-o seara cu alte doua evenimente in desfasurare, cea ce nu ti-e dat sa intalnesti prin brasov, asta fiind un al treilea, din cate am aflat eu, s-a dat drumul la ostilitati catre ora zece. trei formatii cu energie au dat tonul serii. felicitari fingering joana, nivelu 4 si 747. in jurul acestor nume se poate compune o scena de voie buna sustinuta de muzica rapida si infipta. ei au ridicat stacheta, au incalzit oamenii si au facut sa curga berea.

o scena luminata si un fundal vizual cu cainele baietica.
cu lumini, caldura si bere componentii no more se ingramadesc pe scena. sunt mai multi ca alta data. ca invitati avem doi vechi menbrii ai trupei. astfel incepem in formula veche: mihnea - chitara + voce, cirica - chitara, titus - bas si cosma - tobe. dupa un intro de poveste "american idiot" loveste. sala a explodat si miscarea s-a intamplat. de acolo intensitatea s-a plasat pe un curs ascendent. pana la refuz. e pregatit un program lung de piese. la a doua piesa, "la televizor" vine la bas chuck boris. si am bagat mai departe in lumea noastra de pe scena. eu am dat pe primele doua si apoi a venit horia la tobe. asa s-a ajuns treptat la formula noua.

concertul continua. "the brews" - oi! oi! bine, bine oi! oi! dar cand am ajuns in public am cautat-o pe denisa si ia-o de unde nu-i. oi! oi! si apare, nu zambitoare cum o vazusem in primul rand, dar tinandu-se de palma stanga, cu servetele, plina de durere. a cazut si s-a taiat intr-o sticla de bere sparta. fuckin shit! mai multe servetele si un pahar de vodka. la "fuck authority" sunt la baie, fac pe asistentul medical clandestin. am curatat si am pus presiune. cand urcam pe scari cu denisa, mihena striga: sex pistols "stepping stone". fuck! inca o piesa si trebuie sa bag din nou. denisa nu se lasa. e curajoasa si zice ca coboara si ea. jos se baga "knowledge" si in sala e prapad. pe scena este un invitat la chitara. lumea e plina de dans. eu ajung mai tarziu, oamenii ma asteapta. nu conteaza.

vine "are you gonna be my girl". din nou cu componenta veche, titus incepe piesa mai rapid ca niciodata. suntem incinsi si dam cu sete. am facut cateva greseli, era sa imi cada batul, dar totul merge din inertie. urmaza "pesa 1" si horia baga si el la chitara. nu mai tin minte dar eu cred ca am fost sase oameni pe scena la faza asta. imi place tare melodia. a iesit genial. inca una, gata sa imi cada mainile la "blitzkrieg bop" si s-a terminat programul meu pe scena.

oamenii termina show-ul intr-o combinatie perfecta de piese. "ska" o piesa despre stomac. "to have and to have not" si boris marturiseste afectiunea pentru aceasta piesa. "franco un-american" si mihnea marturiseste si el la randul lui. cirica sare energic in mijlocul scenei. horia macina la tobe si arata mai violent ca mine (eu doar rup multe bete). oamenii din fata scenei savureaza, canta si aclama pe "truth beyond the bricks" si "fall back down".

"time of your life" creaza un moment de emotie. mihnea si cirica impart piesa pe chitara ca in prima zi. vrem sa fim si noi pe scena cu ei, si boris sare la tobe, eu iau basul si titus ma tine de gat. toata lumea canta si zambeste. mai da o lacrima mai un strigat de bucurie. aplauze si bucurie. bagam cu imbratisari si se cere un bis de zici ca nu mai apucam ziua de maine. NO MORE, NO MORE, NO MORE. se aude din nou "to have and to have not". intr-un final de zile mari copiii se apuca sa sara de pe scena. boris, horia, cirica, iar mihnea ingrijorat, pe buna dreptate, atentioneaza inainte sa sara. ernergia este in toi si este si el purtat pe brate. un final magistral.

Niciun comentariu: